Soha nem....

2010.03.22. 11:23

Soha nem mondtam senkinek, hogy szeretem, ha nem szerettem.
Soha nem mondtam senkinek, hogy  Barátom!, ha nem bíztam volna rá az életem.
Soha nem haverkodtam senkivel azért, hogy valami előnyhöz jussak.
Soha nem álltattam senkit, ha álltattam is, azért volt mert hinni akartam. Tehát főképpen magamat álltattam.
Soha nem bántottam meg senkit szándékosan, legalábbis nem az utóbbi években.
Soha nem rejtettem véka alá a véleményemet a barátaimmal kapcsolatban. A haverok dolga, hogy leszarják, hová tart az ember, és mindenért vállonveregessék.
Soha nem kerültem a konfliktust, ha úgy gondoltam, más jobb emberré válhat ezáltal. A fájdalom a fejlődés ára. Ha nem fájdalommal fizetsz, fizetni fogsz mással, olyan dologgal ami fontos neked.
Soha nem hagytam, hogy az irigységem vezéreljen. Ha volt is bennem irigység, soha nem tettem ezért keresztbe senkinek, főleg nem ha fontos volt nekem.
Soha nem versenyeztem barátokkal. Úgy gondolom egy csapatban játszunk. Ha mégis versenyre került a sor, inkább odébbálltam, és külső szemlélőként szurkoltam tovább.
Soha nem mondtam nemet, ha szükség volt rám.
Soha nem hagytam, hogy a harag úrrá legyen rajtam, és ezért a saját hibáimért másokat büntessek.
Soha nem fogom megbánni az elmúlt évek hibáit, nélkülük nem lehetnék az, aki vagyok.

Csak azt bánom, hogy van néhány ember, akinek nem mondtam el, hogy mennyire fontosak nekem. Csak azt, hogy a kudarctól való félelmemben nem tettem meg dolgokat, amelyekre igazán vágytam....

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetseghangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr101858867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

player.ben · http://thoughtofamentat.blog.com/ 2010.03.23. 23:42:31

Soha nem adom fel álmaimat és céljaimat, bármekkora akadályt is kelljen értük legyőznöm...

Svenson 2010.03.24. 10:20:32

Soha nem mondtam, hogy soha...

SuperSanyi 2010.03.24. 10:38:18

Soha nem leszek elég jó.

Pinczes.Laszlo 2010.03.24. 13:17:06

@player.ben: Tisztellek érte! Tavaly még azt mondtam volna, hogy egy doboz sörért nem éri meg megmászni a Mount Everestet, ma már azt mondom, hogy a jutalom nem a doboz sör, hanem az, akivé válok azáltal, hogy megmásztam.

@Svenson: ezek a sohák sem sohák, csak az érzékeltetés szempontjából így tartottam jónak

@SuperSanyi: kinek nem leszel elég jó? Én nem tudnék jobb barátot elképzelni nálad. Kérdés az, hogy ki tud értékelni, és elfogadni olyannak, amilyennek te elfogadod magad. :)
(Ha a folyamatos fejlődésre céloztál a kommenttel, akkor bocsánat, abban egyet értek)

Svenson 2010.03.26. 08:02:52

Az én sohám sem feltétlenül soha. Induljon a filozófia?:D

Pinczes.Laszlo 2010.03.28. 11:58:39

Na kezdjed a gondolatmenetedet :D

Svenson 2010.04.01. 21:13:52

Semmi. Arra jutottam, de nem csak itt hanem az élet minden területén hogy kurvára nem változik semmitől semmi... Magyarán a véleményem is csak annyit ér amennyi időt belefektetek a megfogalmazásába. A minimál órabért lehet percekre is bontani és ez most kb ér 2 forintot. csókolom.

Pinczes.Laszlo 2010.04.01. 21:27:06

Nekem meg erről nem ez a véleményem, szóval már alig várom az erre irányuló vitát, amelynek az órabérét persze szíves örömest kifizetem majd neked, ha ragaszkodsz hozzá :D

Timéa 2010.04.15. 21:17:41

Soha nem fogom megbánni az elmúlt évek hibáit, nélkülük nem lehetnék az, aki vagyok.
Az ember néha azért megy le az alagútba, hogy értékelni tudja a napfényt, amikor feljön. De buta is az ember, hogy alagutak nélkül nem mindig tudja élvezni a fényt.
süti beállítások módosítása