2 dolog....

2009.08.20. 16:33

Rájöttem a turpiszságra! :D

A macskám azért eszik annyit mint egy ló, mert a varázsláshoz sok energia kell ám...Rudi pedig ért a mágiához, ez bebizonyosodott számomra néhány nappal ezelőtt... Elkapott egy verebet, ami nem egy nagy dolog tőle, mindennap "megjutalmaz" minket egy patkánynal, vakonddal, galambbal egérrel vagy verébbel, mikor mivel. Szóval eljátszadozott a verébbel vagy 10 percig, meguntam a műsort, bementem. Mikor kimentem hogy összetakarítsam a tollcsomókat, egy pár toll kivételével nem volt a fűben semmi...viszont a tollcsomó közepén egy darázs volt! A macskám darázzsá változtatott egy verebet!!! Attól a naptól kezdve biztonságban alszok. Kell a fasznak dobberman, ha a macskám egy laza mozdulattal tűzesőt zúdíthat a betörőre vagy az éppen az életemre törő bérgyilkosra!

Másik dolog...

Kénytelen vagyok rájönni hogy bumerángozni nem is olyan könnyű mint azt gondoltam... Vannak ugyanis olyan bumerángok, amelyek nem tudják a játékszabályt. Eldobja az ember, és várja hogy visszajöjjön...vár egy napig, kettőig, talán egy hétig is...majd mikor már feladja, és úgy dönt, jobb ha megfeledkezik a játékszeréről, akkor az egyszercsak újra felbukkan és hátulról jól fejbekólintja :) Aztán megörül neki, és ki is szalad a szabadba, hogy újra játsszon egy jót az egyik kedvenc játékával. Aztán a bumeráng megint nem jön vissza...illetve nem akkor mikor az ember számítana rá...

Nos az ilyen bumerángok elég idegesítőek tudnak lenni, ugyanakkor kétségkivül sokkal izgalmasabb játszani velük ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetseghangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr751325625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wishperray 2009.08.21. 23:26:15

bulvárosodsz?:D
am sok sikert továbbra is a bloghoz mert neked legalább van karizmád hozzá,szval így tovább.ezt csak azért írtam hogy meglegyen az első kommented:D

Pinczes.Laszlo 2009.08.24. 07:58:31

Oh, hát ez igazán kedves tőled :D Mit értesz azon hogy bulvárosodok? :P Mivel nem tudom hogyan kell, így csak is tudat alattiból jöhet :D

SuperSanyi 2009.09.22. 23:53:00

Különösen igaz ez a sütőtökből készült bumerángokra. Ha nekem ilyen kerül a kezembe rögtön elajándékozom...
süti beállítások módosítása