File Zoltán, a celeb

2009.10.18. 11:14

A hangyás postban azt írtam, hidd el, hogy van szárnyad, és tudni fogsz repülni. Sven azt mondta, hogy ha ez valóban így van, akkor ő hisz abban, hogy újra szerepelni fog a blogomban, ezért szerepelni is fog. És nekem ez megtetszett...ígyhát...miért is ne?

Zoli.....mivel te szeretsz a középpontban lenni, meg kicsit feltünési viszketegségben szenvedsz(néha együtt szenvedünk benne, aztán jól megvakarjuk egymásnak :D), ezérthát, mivel én ilyen nagylelkű vagyok, a mai napon megfogadom, hogy celebet csinálok belőlled, egy igazi hírességet.

A fő cél, hogy kapj egy saját műsort a Miskolc TV-nél, vagy egy saját rovatot valami miskolci újságnál. Mondjuk ha maradunk a TV műsornál, akkor termélszetesen annak témáját te majd szabadon meghatározhatod, de amit mondjuk tőled elvárna az ember, hogy élő adásban diplomás embreket hívsz fel a telefonkönyvből, és lealázod őket, vagy valami ilyesmi :D Azért ha majd sztár leszel, akkor ne feledkezz meg arról, hogy kinek köszönheted mindezt, és jó volna, ha a hálád nem merülne ki egy szóbeli vállonveregetésben.

Amúgy gondolom nem ilyen postot vártál, hanem valami olyat, ahol majd újból imába foglalom a neved, meg írásban aranybaöntelek (jó forróba xD), vagy az egekig magasztallak tévedhetetlenségedért, és tisztánlátásodért, de nem...erről ne is álmodj. Nem hiányzik az neked hogy még itt a nyilvánosság előtt is adjam alád a lovat. Már így sem tudom, hogy fogod te nekem meghálálni hogy reklámozlak itt több ezer (2-es számrendszer) ember előtt, akik napról napra olavssák a blogomat...

Amúgy már alig várom hogy végre találkozzunk a hétvégén, mert már kb egy fél éve érik egy közös állatkodás. Aztán te Vendellel beveszed Debrecent, én meg majd asszisztálok :D
 

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetseghangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr421457569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SuperSanyi 2009.10.19. 00:16:20

Zolely Rulez! Már csinálom a fanclub-ot!! xD

AmúgyLacikám úgy látom én vagyok az egyetlen komentelőd!!xDxD

Pinczes.Laszlo 2009.10.20. 17:56:24

Neem, most 2 újabb versenyző is érkezett :D

Svenson 2009.10.29. 00:58:26

belehúzunk és odabaszunk mint Eminem a 8 mérföldben
süti beállítások módosítása