Blogőrület

2009.10.23. 17:03

Már 5-en blogolunk :D  Bence, Kálmi, Sven és én. Ja meg norlen...igen, kisbetűvel :D Járvány módjára terjed a blogmizéria!! Kíváncsi vagyok ki lesz a holnapi áldozat..talán pont te...igen, te ott, aki most is ezt sasolod!

Mindenkinek más a stílusa, és mindenki másról ír.

Bence: Bence teljesen más nyelvezetet használ mint én. Olyan az Ő blogját olvasni, minta egy régi könyvet tartana a kezében az ember. Eléggé elgondolkodtató témákat pendít meg, és mindezt olyan érzelmi töltettel, hogy sokszor még nekem is megnő a vérnyomásom kicsit, pedig alapvetően egy higgadt, fegyelmezett ember vagyok. Remélem nem unsz rá a blogolásra, és még sokáig olvasgathatjuk egy mentát bölcsességeit :D http://thoughtofamentat.blog.com/

Kálmán: Kálmán főleg magánéleti, és érzelmi számadásként használja a blogot, minden nagy érzelmi és párkapcsolati dillemmáját megosztja velünk, amiért nagyon hálásak vagyunk :D <3 Kinek kell Hosziármándó (ő lehet hogy nem így írja), amikor van egy Kálmánunk, aki egy 1232 epizódos foyltatásos teleregénnyé változtatja életünket? :D 
http://kalmiblogja.blogspot.com/

Svenson: Ő maga bevallotta, hogy csak irántam érzett irígységből kezdett blogot, és hogy nem is fog majd nagyon postolni, csak amx rám reagálni. Kár lenne érted Zoli, sok nagy bölcsesség kiszaladt már azon a nagy censored szádon, aztán jó lenne azokat emgőrízni az utókor számára ;)   (u.i.: jah, és mégegyszer bocs Petitől, nem mondta hogy rókamentes övezet a szobája xD)
http://hiperprivitivizmus.blog.hu/

én: Hát...én imádom olvasni a saját blogomat, dehát azt tudjuk hogy én egoista vagyok xD Most ha visszagondolok hirtelen, hogy milyen témák voltak, volt élménybeszámoló, filozófia, társadalomkritika, Svensonajnározás, sok baromság...és a kör egyre bővül :D

Norlen: Ő még most kezdi a szakmát, de nagyon igéretesnek tünik (bár ezt el ne mondjátok neki hogy ilyet mondtam). Így az első postból arra következtetek, hogy bár mennyire is gyűlöljük egymást, még is az ő stílusa áll az előbbiek közül a legközelebb az enyémhez. ...ezért bele is halok a szégyenbe...(lehet hogy még titkos elfeledett ikertesók is vagyunk)
http://kardeskonny.blog.hu/
 

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetseghangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr281470121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

linka 2009.10.25. 00:56:06

én ugyan nem fogok blogot írni!
...igazából teret engedek nektek, hogy tudjatok érvényesülni xD

Arthur Hawk 2009.10.25. 02:05:35

azt hiszem ez egy öngólnak felér ^.^

player.ben · http://thoughtofamentat.blog.com/ 2009.10.25. 12:01:59

Nem tudom, hogy most köszönetet mondjak, vagy elátkozzalak amiért közzé téteted a blogom címét, mert hát most mi lesz?! Netán nem csak két ember fogja elolvasni?! o.O
Na mindegy, azért köszi. ;D
süti beállítások módosítása