Mostanában sokat gondolkodtam rajta, hogy vajon mi lehet az oka annak, hogy én mind szerepjátékon, mind pc játékokban "gonosz varázslót" kezdek. Sőt, a könyvem főszereplője is egy gonosz varázsló lesz... Hát tegnap egy csattanó pofon, és egy kiboruló bili kíséretében ráleltem a válaszra.

A gonosz varázsló az, aki mindent elvesz/megszerez, amit akar. Aki ismer, az tudhatja hogy én nagyon nem ilyen vagyok...de akkor honnan ez a tudat alatti vágy arra hogy az legyek? Én egy olyan embernek tartom magam, akit mindenki problémája érdekel. Szivesen meghallgatom mindneki kínját, igyekszek senkit soha megbántani, mindenkinek figyelembevenni az érzéseit, főleg ha barát. Aki ismer, az tudja, hogy képes vagyok egy hajléktalant fél óráig is hallgatni akár. Miért nem mondom hogy menjen a kurva anyjába? Mert érdekel a baja, és ha neki attól jobb lesz hogy kibeszéli, akkor ámen(mondjuk néha tanulni is lehet valamit a két borízű böfögés közt elhangzottakból). Én ellenben a problémáimat szinte senkivel, vagy nem sok mindenkivel osztom meg. Nem szeretem másnak kiteregetni, igyekszem megoldani magamnak... De van az a pont, amikor az ember kicsit visszatekint a múltba, és azt látja, hogy úgy bánnak vele, mint kutyák a tűzcsappal...odamennek, odaszarnak a tövébe, aztán ugyebár, mivel a tűzcsapok nem szarnak, ezérthát, nem maradt teendő, odébbálnak. Akkor most mondom, hogy néha a TŰZCSAPOK IS SZARNAK! És mikor a tűzcsapnak dolga van, akkor bezzeg egy kutya sincs ott, akinek a tövében megkönnyebbűlhetne.
Nem tartom magam haragtartónak, nem is fogok én ebből most nagyon metróeléugrálós ügyet csinálni, csak mondjuk még az külön jólesik, mikor az ember mondaná, hogy he, valami szarul esett, és a kutyák meg még mindig a saját szarukkal vannak elfoglalva.

Szóval a lényegről még mindig nem beszéltem. Az embernek szerintem akkor vannak ilyen jellegű fantáziái, hogy gonosz akar lenni, meg kijájkiszaccony meg stb, hogyha valamilyen szempontból nem elégedett magával, és az élete valamely területén nincs egyensúly. Nekem annyi a tanulság a dologból, hogy néha jobb lenne ha magammal foglalkoznék mások helyett, és elvenném, amit akarok, mert így bár mindenki itt van körülttem, mégis, amikor szükségem lenne rá, akkor meg egyedül vagyok.

(u.i.: bocsánat azoktól, akikre ez nem érvényes, vagy akikkel igazságtalan voltam)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetseghangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr211475552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Svenson 2009.10.26. 10:55:30

igazán megható volt, ígérem hogy bokán foshatszt:)

SuperSanyi 2009.10.26. 18:27:13

Én egy pillangó akarok lenni... :3

A vörös utazó 2009.10.26. 18:35:29

@SuperSanyi: az a baj, hogy neked szokott jutni a szarból rendesen, és nagyon a szívemen viselném, ha összelapítanálak :D

player.ben · http://thoughtofamentat.blog.com/ 2009.10.27. 00:21:11

Szerintem talán kicsit igazságtalan vagy, azon túl, hogy igazad van.
Mert ha mások kérdés nélkül árasztanak el a szarukkal, és te ezt ezek szerint általában örömmel veszed, akkor valószínűleg ha te is eképp cselekednél, úgy fordítva is működne a dolog, legalábbis ha ténylegesen barátról van szó.
De persze te nem cselekszel ily módon, ezáltal az jöhet le kívülről, hogy neked nincs szükséged ilyesmire, mivel általában nincs is. Viszont azon ritka pillanatokban, mikor mégis jólesne egy pár baráti fül, akkor jogosan érzed úgy, hogy nincs.
Én sem szeretem másokra zúdítani a bajom, egy szintig. Ám ha megtelik a pohár, akkor viszont úgy érzem, ordítanom kell. És van, hogy nagyon jól esik kiordítani mindent.

Pinczes.Laszlo 2009.10.27. 09:42:30

@player.ben: Belátom, hogy kicsit igazságtalan amit írtam, de tele voltam indulatokkal... És az is igaz, hogy a barátság számtalan dologból tevődik össze, amiből ez csak egy. És a többi területen meg maradéktalanul számíthatok rád. Szóval fátylat rá, hát most "odaszartam az utcára" :D

SuperSanyi 2009.10.27. 15:27:15

@A vörös utazó: Rendes tőled, hogy ennyire aggódsz az egészségemért! :D
Akkor leszek inkább víz... Úgyis az az elemem. ^^

Fuckos 2009.10.27. 21:04:40

Vajon az olyan ember, aki a legnagyobb fasz a világon, az milyen szerepet akarna játszani? Jó, igaz, hogy mindenki azt próbálja ki, ami nem ő. Pillangó lelkűként én is a gonosszal próbálkozom, mindig, hogy kiéljem magam, é ez sztem természetes, de egy balfasz köcsögről nem tudom elképzelni hogy királylány akar lenni. És a legdurvább, hogy sosem fogom megtudni, mert az ilyen emberek természetesen nem megbízhatóak, így ha rákérdeznék, és válaszolna nembiztos hogy hinnék neki...erre varrjál gombot:D:D

player.ben · http://thoughtofamentat.blog.com/ 2009.10.27. 21:51:39

Hmm, akkor ezek szerint én nagyon hangulatfüggő vagyok, mert elég sokféle karakterrel szeretek játszani, de mindig mással. ^^
Vagy nekem csak simán nincsen jellemem? :D

SuperSanyi 2009.10.29. 00:05:50

@Fuckos: Csak egy mondat... A részeg ember mindig őszinte.

SuperSanyi 2009.10.29. 00:06:32

Én azt vettem észre magamon, hogy mióta itt vagyok sokkal rámenősebb és önzőbb lettem...

SuperSanyi 2009.10.29. 00:10:50

@player.ben: A legtöbb karaktered íjjászos-lövős valami volt. Én meg újabban mindig szerzetest vagy barbárt kezdek mert ezeket nem tudtam még eltolni megfelelő szintekre. Illetve mind a kettőben megtalálom magam egy kicsit. Habár én a karakterek 90%-ával tudok azonosulni... :D

SuperSanyi 2009.10.29. 00:11:43

A Primera megint owningolja a kommetelést :D

Pinczes.Laszlo 2009.10.29. 00:15:23

@SuperSanyi: na jó'van Primera...de mostmár fogd vissza magad mert kimoderállak...aztán ownkodhatsz..te blogtroll :D

Svenson 2009.10.29. 00:57:21

azért itt már darabszában jól elvittétek magatokat:D egy kis útbaigazítás mert elfelejtettétek hogy kik is lehettek...
www.youtube.com/user/Sven8310#p/f/4/fokeMSmVCdo

SuperSanyi 2009.10.29. 14:22:08

@Pinczes.Laszlo: Akkor én meg cikk-cakkosra moderálom a fogsorod, hogy nagyobb hatásfokkal tudjad bemorzsolni a beledbe a parizereskenyértet!
Amúgy is ki vagy te itt-e? Annyit trollkodok a legjobb barátom blogján amennyit csak akarok. Mert én vagyok az egyesszámú kommentátor...

Svenson 2009.10.31. 18:25:52

@SuperSanyi: hoppábocsánat, én kérek elnézést, nekem kellemetlen, sőt táncoljunk is rajta, igen, páros lábbal, de mindenekelőtt az én kurva anyámat:D

ez lesz a 16.:D

Svenson 2009.10.31. 19:51:06

és ha már így összejöttünk akkor hallgassuk meg Záray Márta előadásában a: www.youtube.com/watch?v=lieZrt_ZIwE

SuperSanyi 2009.10.31. 20:37:59

@Svenson: Ne mérgezzél már ezzel a szarral minket. Léééciii! :D

Svenson 2009.11.01. 18:00:45

@SuperSanyi: Csak egy komment volt a bloghoz:$

SuperSanyi 2009.11.01. 23:54:39

@player.ben: És? Te meg kocka és mése vágjuk a fejedhez... Nehogy lepattanjon az éle... :P

Svenson 2009.11.02. 13:23:32

Amúgy figyelitek hogy Lacika több blogot már nem is ír, minek? A hülyék el fórumozgatnak itt szabadidejükben és kész.

player.ben · http://thoughtofamentat.blog.com/ 2009.11.02. 18:40:38

@SuperSanyi: Még hogy nem vágjátok a fejemhez, mi? Nem a faszt nem... :D

@Svenson: Ennyi, ezentúl majd csak egy üres postot ír, hogy néha frissüljön a "játszóterünk", meg h ne kelljen annyit scrollozni az utolsó posthoz ^_^

Svenson 2009.11.03. 11:25:48

@player.ben: Nem fogod elhinni hogy pont erre gondoltam amikor most idejöttem hogy áááhhhhh... mennyit kell itt scrollozni??
Laci még ezt valahogy belefogja venni a világot elpusztító örögi tervébe... lesznek akik halálra scrollozzák magukat egy Pinczés blogon...

Svenson 2009.11.03. 14:19:27

LAccccccccII, figyeljmá itt a Dia blogja: ucccuneki.blog.hu/
azt mondja szar de szerintem tök jó, bár majd eldöntöd magadnak:D
süti beállítások módosítása