Wind of change

2009.12.20. 22:44

Ójeee 40. post:D Megvoltak a terveim, hogy miről fogok írni, de inkább elvetettem őket, mert csak tovább csökkent volna a színvonal. No nem a tartalom miatt, hanem mert muszájból nem lehet igazán jót írni. Most, hogy így elolvastam az egész blogomat az elejétől, rájöttem, hogy volt egy törés valahol félúton...úgy november körül. Hiányzik valami, ami régen meg volt, most meg nincs. Hiányzik az a humoros, csipkelődő stílus....az a játékosság. :/
Talán felnőttem. Talán már nem célom, hogy mindenkit meggyőzzek arról, hogy én vagyok a legviccesebb. Talán már nem célom, hogy más portája előtt sepregessek, mikor az enyém előtt még szemét van. Azok a postok, amik mostanában készültek, talán nem oylan viccesek és izgalmasak, mint a régiek, viszont sokkal inkább rólam szólnak. És úgy egyáltalán egyre jobban szólnak valamiről. Valamiről, amiről el lehet gondolkodni. Isten őrízz, hogy akárki szájába adjak szavakat. Szimplán dolgokat mutatok, amikről valaki lehet nem is tudja, hogy vannak.
Mikor láttam, hogy sokan olvasság a blogomat, élveztem. Azért írtam, hogy a statisztikában napról napra egy magasabb szám szerepeljen. Talán épp ezért szólt kicsit jobban mindenkihez az egész. Könnyű humorral beszélni olyan fontos dolgokról, amik nem érintenek. Könnyű kifigurázni egy politikust, egy hülye picsát, egy miskolci proletárt(;)). De a saját életét, a saját érzéseit nem öltöztetheti bohócruhába, saját magából nem csinálhat bazári majmot az ember. Márpedig újabban sok olyan írás született, ami fontos dologról is szólt, meg rólam is szólt.

No de hogyan tovább....kéne írni több élménybeszámolót, azokban lehet egy kis színt csempészni, és úgyis rég írtam már utóljára ilyet :) Amúgy más hibám nincs xD....kéne talán még egy külön fórumot nyitnom, ahol széttrollkodhatjátok magatokat, külön passzív rezisztencia topikkal Svenson kedvéért.

NNya...kellemes ünnepeket mindenkinek, aztán most itthon vagyok, írok majd valami szépeket. ÖRÖM BÓDOTTÁ

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetseghangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr361612000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Agnik 2009.12.22. 21:29:40

Gratulálok!.) Lelkesen figyeltem eddigi pályafutásod és csak így tovább!
A nyolcvanadikhoz majd valami kreatívabbat kommentelek...;)

Pinczes.Laszlo 2009.12.23. 12:00:33

A nyolcvanadik post majd rólad szól, oké?:D ja és.... .)

player.ben · http://thoughtofamentat.blog.com/ 2009.12.24. 10:07:54

Először is, miért pont a 40.-re? :D
Na de ezt félretéve, ha te ekkor jubilálsz akkor ez van, és ennek alkalmából én is ejtenék pár összegző gondolatot.
40 post. Nem kevés, és mégis. Ha valaki elolvassa az elejétől a végéig, akkor szerintem azt tudja csak mondani, hogy "még!" mert rengeteg különböző gondolatról, más és más témában születtek eddig bejegyzések, és még a stílusuk, ahogy körüljárod a gondolatot, sem mindig azonos.
Na de mielőtt túlzásokba esnék azt kell mondjam, hogy engem a mélyebb gondolatokat szántó postok, amiből kevesebb is van, sokkal jobban megfogtak, mint egy-egy könnyű kis gondolatvezetés, mint például a legutóbbi pár. És bár meglehet, hogy a mélyebb gondolatokat nehezebb összefogni, de a teljesség igénye nélkül is lehet megragadni egy részletet, a többit meg majd hozzátesszük.

Minden esetre még sokszor 40 bejegyzést kívánok a blognak. ;D

Pinczes.Laszlo 2009.12.24. 14:12:56

@player.ben: Köszönöm :) Remélem te is mihamarabb jubilálsz, legyen a kitűzött szám akármennyi is :D Aztán majd én is írok egy szívszorító kommentet, és egy sör mellett majd együtt sírdogálhatunk fiatalságunk porain ;( Hogy aztán főnixmadárként lángoljunk fel, és kezdjünk minden elölről...jobban!

Úristen Bence bazdmeg belőlünk milyen jó márciusi ifjak lettek volna ilyen túlbonyolított pátosszal átitatott körmondatokkal...:D Már csak Sanyit kéne beszervezni...

Sanyi....légy a Táncsicsunk! :D

Svenson 2009.12.26. 03:49:03

Az édes anyád passzívan rezisztál te jó képességű:D
Csupán sok kommentsorozatban azt látom, hogy a másik információhiánya miatt felesleges szövögetnem azt a vásznat.
Tudod mint amikor a szomszédasszony beszámolt a balesetről: 10 áldozat volt, 5 könnyen sérült, 7 súlyosan, a többi 3-nak nem lett semmi baja.
Vagy a tyúk esete: vettem 4 tyúkot, a felét a nagyobbik lányomnak adtam, a másik felét az unokáméknak a harmadik fele pedig itt maradt a fagyasztóban. Asszem vannak pillanatok, helyzetek amikor jobb ha kussol az ember, mert még megbánt valakit vele, ha elmondja neki, hogy bizony haver OSTOBA voltál.

Gratulálok a 40.-posthoz, vannak jók, rosszak de mindegyik sötétség hangja, mi pedig a hangok trolljai. Nem mondom hogy még 40-et de még sok sok tartalmat és értéket. Köszönöm az eddigieket is.
süti beállítások módosítása