Óvoda

2009.11.30. 14:14

Volt egyszer egy kislány... nagyon szeretett legózni. A kedenc módszere az volt, hogy több dobozzal megvett egyszerre, aztán összekombinálta a figurákat. Mindegyik dobozból kivette azokat az elemeket, amiket nagyon szeretett, aztán valami újat alkotott belőle. A kislánynak nem igazán voltak barátai, amiért nem érezte magát hibásnak. Ezt dobta a gép, mondogatta. Ha jöttek más kislányok, és legózni szerettek volna, mindig elüldözte őket....mondván az az ő legója. Időről időre eltűnt egy pár doboz a játékszereiből, de ez sohasem zavarta őt. Vett magának másikat.
Nagyon rutinos volt már a kislány...21 éve ez vot a kedvenc játéka. Már sok régi pajtása, akik ugyan ebbe az oviba jártak, felnőttek, arra törekedtek, hogy kezdjenek valamit az életükkel. De legózni sokkal könnyebb volt. Ha épít valamit az ember, ami nem tetszik, akkor szét lehet szedni minden következmény nélkül. Aztán be lehet tenni a szekrénybe, egészen addig, amíg nem lesz hozzá kedve az embernek megint. Hiszen a legó nem kér enni, nem unatkozik, és nincsenek szükségletei. Hisz csak egy játék. A játékokat pedig használni kell.
Viszont a kislányok éjjel alszanak. És félnek a sötétben...ugyanis nem tudják mi lapul az ágy alatt. Mert a legózáson kivül semmit nem tudnak a világról...önmagukról. Az ágy alatt pont az lapul, mint az ágy lakójának lelkében. És ha valakinek zokogni támad kedve, amikor éjjel elhalványul az égő fénye, és még a hold sem világít, mert a lelkébe markol a csönd és a sötétség, a tudat, hogy most senki nincs ott csak önmaga, és nincs kire mutogatni, akkor belé csap a tudat, hogy milyen szörnyű és kegyetlen a világ....pedig ha az ágya alatt lévő lény szörnyű és kegyetlen, akkor....

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetseghangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr831563401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZombiE 2009.12.01. 02:07:45

Sejtem kiről szól eza kis szösszenet, de nem folyok bele, semmi közöm hozzá(szerencsémre), mindenesetre tartani kéne vmi ivászatot vmikor..vagy vmi,nemtom, még igyis lógok pár pengővel vkinek..szal nem morris koktélozásra gondoltamXD, nah csak ideszartam vmit, mert Laci kolléga baszik visszairni msn-en, ma meg lesz még géprajz zh-m is, szal nemigen várom meg mig visszapofázik vmit...

SuperSanyi 2009.12.01. 02:08:53

Akkor aki az ágyon alszik az is az, sőt mi több egy aljas szemét kurva. Lacikám nem kell itt kertelni. Mond meg a véleményedet és csá...

SuperSanyi 2009.12.01. 17:31:03

Úgy látom érzékeny témára tapintottál mert akik eddig írkáltak rajtunk kívül most hallgatnak....

player.ben · http://thoughtofamentat.blog.com/ 2009.12.02. 13:56:03

@SuperSanyi: Annyira de annyira utálom, mikor valaki a teljesség ismerete nélkül ítél el bármit, vagy bárkit. És te most ezt csinálod, már megint. Persze becsüllek, tisztellek azért, amiért kimondod amit gondolsz, de az a baj, hogy közel sem jársz ahhoz, amit akár Laci vagy akár én látok.

Ennek ellenére persze nem lehet azt mondani, hogy a postban nincs igazság, mert nagyon is sok van, de ez csak az érme egyik oldala. Minden embernek vannak jó meg rossz tulajdonságai, de aki nem látja mindkét oldalt, az szerintem ne ítéljen.
Viszont ha belekóstolsz egy kicsit az ecetbe is, meg a cukorba is, akkor rá fogsz jönni, hogy akkor az igazi a leves, ha van benne mindkettőből egy kicsi. ;)

Svenson 2009.12.02. 18:31:40

A szar az inkább amikor a kislány betesz a szekrénybe, de persze csak azután hogy minden irányból összepakolta az alkatrészeidet, aztán sírás közben a világtól való félelmében bepisil a drága, de ezt anyunak nem meri elmondani és a pisis bugyiját folyamatosan rád dobálja.

Post értékelés: ZombiE szenvedő ártatlan
Sanyi ismeretek nélkül is el lehet találni a lényeget (vak tyúk is)
Bence kíváncsi leszek hogy meddig jó legó.
Laci úgy érzem megint sokat foglalkoztál azzal akivel nem kellett volna

Linka... legózgassál csak,csak nehogy a metrós megoldás legyen a vége, de amíg ilyen hozzáállással éled meg az emberi kapcsolataidat addig csak egy kislány maradsz. Pl hogy nagy örömöd legyen a másik ember... Na mindegy is elpofáztam én ezt már ezerszer...

Ha legó lennék én inkább kettétörnék...

SuperSanyi 2009.12.03. 13:54:42

@player.ben: Igazad van. Én nem ítélkezem az nem az én dolgom. Akkor ítélkeztem volna ha azt is megmondom milyen sorsot szánok valakinek. Én csak az alapján tudok ítélni amit látok, amennyit mutatnak.

SuperSanyi 2009.12.03. 13:58:29

@Svenson: Azért azt, hogy ismeretek nélkül azt nem mondanám, legyen inkább hiányos ismeretekkel. Ennek fényében a vak tyúkot inkább a szomszéd kakasra módosítanám. De, ahogyan a Kisharceg is mondta: igazán tisztán csak a szívével lát az ember.

SuperSanyi 2009.12.03. 14:00:04

@SuperSanyi: Pontosabban nem ítélni hanem véleményt alkotni. (ezt most kurvára elírtam)
De ilyen alapon neked sem kéne véleményt mondani mert a tiéd meg nem objektív mindannyian tudjuk, hogy miért...

player.ben · http://thoughtofamentat.blog.com/ 2009.12.03. 14:31:01

@SuperSanyi: Az hogy objektív vélemény, egy nem létező fogalom, mindenki a saját tapasztalatai és ezen tapasztalatok summái alapján alkot véleményt, így hát ez sosem lehet objektív. Persze meg lehet közelíteni egy problémát, vagy kérdést több szemszögből is, és ezzel sokoldalúbb lehet a véleményünk, de attól még szubjektív marad.

orumiya 2009.12.03. 17:25:58

Jaaah, nem vágtam, hogy wtf, de akkor értem már: átköltöztem egy másik szekrénybe és most hiszti van...

SuperSanyi 2009.12.03. 21:20:44

@player.ben: Ha valami kellően kicsi szubjektivitású akkor arra mondhatjuk, hogy objektív. Téged viszont szerintem megvezetnek az érzelmeid.

Pinczes.Laszlo 2009.12.04. 12:30:39

@orumiya: azért a helyedben nem értékelném túl a történetben betöltött szerepemet :D

Svenson 2009.12.05. 11:16:49

amúgy én nem vágom hogy ki az a "kislány", de az ilyen szarházi kislányokat messziről el kell kerülni:D

Pinczes.Laszlo 2009.12.05. 15:48:12

Nem akartam ide kommentet írni... De csak rászántam magam. Ezt a postot érdekes módon egy nappal hamarabb írtam meg mint ahogy aktuálissá vált volna. És talán egy fél évvel később, mint ahogy kellett volna. De nyilván most jött el az ideje...
Nem leszek többé legó. Mert a legók fehérnek látják a feketét, a fehéret pedig feketének. És nincs kedvem a barátaimat feketének látni egy fehérre festett személy miatt, ugyanis nem barátkozom négerekkel...

orumiya 2009.12.05. 22:05:24

@Pinczes.Laszlo: Nem-nem, egyszerűen csak leesett pár dolog, és a magam helyzetét megértettem a nagy egészben =)

Pinczes.Laszlo 2009.12.06. 09:31:16

@orumiya: A történet egészének ismeretében, beleértve a kalandos elköltözésed részleteit is, továbbra sem gondolom, hogy neked ebben bármi szereped lenne, de ha rosszul látom akkor légyszi oszd meg velünk, vagy velem egy e-mailben a helyzeted, ha nem akarod közkinccsé tenni :P Egyébként már nem számít, csak kíváncsi vagyok:)
süti beállítások módosítása