Ha kretén ember az, aki egyfolytában nevet meg röhög, akkor én egy kretén ember vagyok. Szeretek nevetni, többnyire mindenkivel jól érzem magam, még akkor is sokat nevetek, ha egyedül vagyok. Én akkor is jól érzem magam, ha egy olyan emberrel vagyok, aki amúgy teljesen antiszociális. Biztosan furcsán nézhettek most rám emiatt, de ez van, én magammal jól kijövök, innentől nagyon alapos, és kitartó munka kell ahhoz, hogy valaki lefárasszon (nem lehetetlen :D).

De most beszéljünk a témáról! Túl sok lánnyal találkoztam mostanában, akik sosem nevetnek, mindig csak mosolyognak. Biztos csúnya a foguk...gondolhatnátok, de nem...nagyon szép fogaik vannak, msn-en is csak ":)" ez megy, ":D" ez már csak max akkor ha kirimánkodom :D. Szóval engem zavar az, ha valaki sosem nevet, mindig csak mosolyog. Mert bár mindkettő a vidámság jele, ég és föld a különbség a kettő között :)..akarom mondani :D. Ha valaki mindig csak mosolyog, az számomra két dolgot jelenthet. Az első az az, hogy gátlásos, és nem mer feloldódni. A másik az az, hogy oké-oké, jó fej vagy, csak nem bízom meg benned. Nincs is ezzel semmi gond, nem kell bennem mindenkinek megbízni(amúgy is szörnyen pletykás vagyok :S), de akikre most gondolok, ők nem csak rám nem nevetnek, hanem másra sem.

Szóval...in conclusion...lányok, elő azokkal a fogsorokkal, aztán nevessetek, rám is, meg mindenkire. Jah, és ne legyetek mindenkivel szemben bizalmatlanok, nem is tudjátok mennyi mindent veszítetek a zárkózottsággal ;)...akarom mondani...;D

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetseghangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr951472137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

orumiya 2009.10.25. 18:45:21

Nem lehet, hogy csak unnak, és egy konszolidált :) -ra futja csak tőlük? xD

Pinczes.Laszlo 2009.10.26. 09:51:16

Engem nem lehet unni, ez az egyik (xD) ...a másikat meg leírtam, nemcsak velem ilyenek, hanem többnyire mindenkivel

SuperSanyi 2009.10.26. 18:20:49

Jaja! Én is jól érzem magam Gebével... Hagy érvényesülni. Laci, az nem jutott eszedbe, hogy kurvára nem esik le nekik a poén?? xD
süti beállítások módosítása