Királytükör Bencéhez..xD

2009.11.12. 11:16

Az előzény az olvasható Bence blogjában, ami aláább már linkelve van, de nem tudok kommentelni úgyhogy írom ide:

 

Egyik lehetőséget sem támogatnám...kicsit mindig elmosolyodok ezen a mentáti énen...nem robot vagy  bazze, hanem ember, azért vagy különb, mint a többi élőlény a földön, mert összetett lélekkel rendelkezel.....ha az egyik megoldási alternatíva szerinted az, hogy leépíted a lelked, és számítógépesdit játszol, akkor talán jelentkezz a terminátor 5 forgatására ;) Kössz, részemről én jobban bírom a melankólikus Bencét.

Másik megoldás szerinted az, hogy a félelmeidet legyőzöd, és megacélozod a szíved, hogy soha senki ne bánthasson. A megoldás több mindenkinek bejött már, a számításba a hiba annál a pontnál csúszik, hogy félelemből teszed, és éppen ezért hazugságra épül az egész. Valamint ülsz a váradba, jól körülzárva, aztán a világban egy olyan Bence van, aki teljesen nem az, aki te valójában vagy...aztán ha jön a nagy Ő, akkor jössz majd rá, hogy nincs kapu a váradon...hogy a peccsába fog bejönni a leányzó?;)       Bence - Mentát  2:0

 

De ugye ha már így beleokoskodtam illene javasolnom valamit, hát az én tanácsom a következő:  épp most tanulom tőled, hogy milyen ereje van az érzelmeknek, és erre azt mondod hogy az egész hülyeség? Hát nem...szerintem tanuld meg meglovagolni őket.

A félelem alapvetően hozzátartozik az életünkhöz...védelmi  mechanizmus...nincs az az ember, aki semmitől ne félne...aki azt állítja hogy ő semmitől nem fél, az valójában kiölte magából az érzéseit...kell ez? Főleg, hogy nem is járhatott sikerrel....és van az a dolog, amiitől mélyen legbelül egy védtelen kisgyerekké változik, egy sötét szobában, amin nincs ajtó, és legszívesebben sikítana, de valamiért nem tud.

Felnézek rád azért, amiért ki tudod fejezni az érzéseidet férfi létedre, és még ha ez néha fájdalmat is okoz önmagadnak, tudd azt, hogy aki mer az nyer, és aki magábazárkózva várja, hogy történjen valami, az bizony magára marad. A mentáti énednek meg azt javaslom, hogy ne a jövőt fürkéssze, hanem inkább a múltat értelmezze, és tanuljon a hibákból...a jövő pont attól olyan izgalmas, hogy bármit hozhat magával, és ezt tartsd szem előtt :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sotetseghangjai.blog.hu/api/trackback/id/tr341519823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

linka 2009.11.12. 11:25:41

Végre új bejegyzés a blogodban! :D Akkor mostmár készítheted is a házi feladatodat :P

Mivel én sem tudtam Bencének kommentelni, megragadnám a lehetőséget, hogy ide írjam:

"Hozzád, Neked,teérted
Szólok én most:
Érzem,hogy Téged még a tűz hevít.
Ha esdve mondanám ugyan mit ér az?
A szép szó is elszáll - ezért leírom -
Az írás,ha sokszor olvasod,segít.
Ne hívd a jövőt - mely mindenki sorsa
És hívja, várja gyermek, férfi, nő.
Szépre álmodják! S az máris itt van,
És nem veszik észre, hogy múlik az idő.
Az álmok valóra sose válnak,
Amíg álmodjuk őket, minden csodaszép.
Az ébredéskor mienk a valóság,
S amire vágytunk - szappanbuborék.
Míg él az ember - a vágy is benne él.
Előbb vulkán, majd szunnyadó parázs.
De a vágyat csak megálmodhatod.
Igaz sose lesz, mert nincs olyan varázs.
Az élet szép, az élet gyönyörű,
De szebbre, jobbra álmodni ne merd -
Arra nincs és nem is lesz semmi ok!
Mert jobb a valóság, amit átélsz!
Ne álmodj kedves, mert fájni fog.
Maradj az élet kegyetlen tengerén!
Abba higgy és ott kitartóan evezz:
Aki az álmok taván hajózik,
Az előbb-utóbb mind a mélybe vesz.

Nekem most menni kell.
Hogy szerettelek, érzed és tudod,
De örökségül még egy jótanács:
Ne álmodj kedves, az ébredés fájni fog."

player.ben · http://thoughtofamentat.blog.com/ 2009.11.12. 11:59:47

Ez mind nagyon szép és jó, de az igazság az, hogy én gyerek koromban egy rendkívül zárkózott, visszahúzódó alak voltam, aki került mindent, félve csalódásoktól. Egész eddigi életemben arra törekedtem, hogy levetkőzzem ezt, hogy megtanuljak nyílt lenni, hogy merjem kifejezni és felvállalni az érzéseimet. Talán most már kezd így lenni, az elmúlt néhány évben már egyre inkább merek. Ám az, hogy gondolkodás nélkül cselekedjek az nagyon ritka, ahhoz az kell, hogy teljesen maga alá kerítsen egy érzés, és kivonja a tudatomból a logikus érveket. És minél inkább megnyílok, annál többször esik meg velem, hogy átadom magamat az érzéseknek, és hagyom, hogy a szívem vezesse tetteimet, ne az eszem. És sajnos ezzel együtt, egyre többször csalódom az érzéseimben. Persze nyerek, hisz az élet minden pillanata tapasztalat, amivel több lesz az ember, de mit ér a tapasztalat, ha nem lehet tényekre váltani. Így nem véletlenül merül fel bennem a kérdés, hogy van-e ennek értelme, hogy megéri-e nekem az a fájdalom, ami ezzel együtt jár? De egyenlőre még nem tudom, bár egyre többször érzem, hogy nem.

Az meg, hogy sokkal inkább a mentáti én kéne elfojtanom, lehetetlen. Ahogy a post végén is írtam, a megoldásban mindenképp törekedni kell az összhangra, mert hiába mondod azt, hogy sokkal jobb látni az érző felem, a kettő nem tud egymás nélkül létezni. Ha csak az egyik lenne, ha csak a melankolikus én létezne, akkor csöppet sem lennék az, akinek mindenki ismer. Ellentétben állnak egymással, de mégis ketten alkotják az egészt.

Svenson 2009.11.12. 13:01:41

Lehet kommentelni a Bence blogján.
Bence én csak azt tudom hogy az ember akkor lesz ilyen több énű amikor többet foglalkozik magával mint kéne. Mindenki sokféle, mikor milyen, nem kell ettől beszarni. Kicsit lazábban veszed a dolgokat és minden ok lesz.
Tudom nagyon jól nem szereted, szeretitek az ilyet de benne van ebben minden, és többet nem tudnék neked mondani:
www.youtube.com/watch?v=YqYJEVEaFb8

"hiába vették el a holnapot, tegnap már voltam ott..."

SuperSanyi 2009.11.16. 00:25:46

@Svenson: Szerintem joga van annyit foglalkozni magával amennyit akar. Sőt, akár csak magával is foglalkozhat valaki, ha az jól esik neki... Annyi a lényeg, hogy a tyúk előtt legyen víz, oszt ne legyen befagyva. Ez talán annyiból jó, hogy nem csinál annyi hülyeséget.

SuperSanyi 2009.11.16. 00:28:36

Szerintem nem feltétlenül félelemből ölik ki az emberek az érzelmeiket vagy acélozzák meg szívüket. Hanem mondjuk azért mert máshogy nem is tudnának élni. Pl nem hiszem, hogy egy spártai "egyenlő" félt vólna bármitől is. Attól nem kellett neki félni, hogy kitaszítják, hiszem egyenlő volt tehát, tehát nem követett el olyan hibát amiért a többik megvethették. Csak annak kellett félnie aki tudta, hogy nem érdemli meg ezt a címet.
De körülbelül ugyan ezt lehetne elmondani szerintem egy légiósról is.
Vagy egy hentes, börtönőr, hóhér, tanár... Elmegy a munkába, felteszi a pléhpofát lenyomja a műszakot korrekten ahogyan kell, aztán hazamegy és él mint egy ember.

SuperSanyi 2009.11.16. 00:34:19

Amúgy meg az acélszívről csak annyit, hogy azt is kenyérre lehet ám kenni, ha valaki eléggé fel tudja hevíteni. Illetve ha felmelgítik és hirtelen hirtelen lehűl még edződik is... Szóval imádom ezt a költői képet, hogy acélszív mivel többszörösen is összetett és olyannyira igaz. SZERINTEM! Illetve rám...

SuperSanyi 2009.11.16. 00:38:58

Pontosabban nem is rám, de ebbe mot ne menjünk bele Talán egyszerűbb lenne ha indítanék én is egy blogot és azt trollkodnám szét a hülyeségemmel. Deez így nekem kényelmesebb. :P
Jah és itt én vagyok az elsőszámú fórumtroll, a Primera! Szóval annyi hülyeséget írok amennyit akarok...

SuperSanyi 2009.11.16. 00:49:16

Ja és énis naggyon örülök az új postnak. Azt hittem már, hogy ismét elmerültél a koczkaság lélektemetőjében. Amitől nem győzöm hangsúlyozni mennyire elhatárolódom mióta nem leálltam. :D

Svenson 2009.11.16. 16:47:43

@SuperSanyi: Te valahogy kurvára nem tudod elkapni annak a lényegét annak, amit mondani akarok. Vagyis csak szeretnék.
De hogy csak azt a véleményt olvasd ami benned születik meg (feltételezvén, hogy azzal meg is vagy kellőképpen elégedve), így felteszem a fejedre a Komment Troll koronát, jó szórakozást kívánok és maradok továbbra is lelkes OLVASÓ. Megígérem a jövőben igyekszem magam távoltartani barátaid publikált lelkivilágától, véleményt pedig még magamban sem formálva "Sanyi mit szólna hozzá ha telepatikus úton megtudná" címszó alatt.

SuperSanyi 2009.11.16. 20:44:25

@Svenson: Ne haragudj nem akartalak megsérteni vagy bármi egyéb hasonló. De szerintem ez fordítva is igaz. Én többnyire azt olvasom ami ide van írva.

linka 2009.11.17. 01:20:19

Laci! Bármit is írhatsz ezentúl, a lényeg az, hogy Sanyi gondoskodik a kommentek számának normális eloszlásáról. (vííí xD)

SuperSanyi 2009.11.17. 13:43:46

@linka: Pontosan! Mert én annyira a szívemen viselem a blog sorsát, hogy egyedül komentelek annyit mint ti. :D

linka 2009.11.24. 08:37:34

...Hát de valaki szóljon már rá erre az emberre, hogy írjon új bejegyzést! grrr :S
(háegyennegy nem kifogás! oO) :)
süti beállítások módosítása